Törstig

Hela min munn är en öken och allt jag vill är att få dricka vatten. Men min vattenflaska ligger däruppe och jag är alldeles för lat för att gå hela vägen uppför den långa trappan och hämta den...
Vilka problem jag har alltså, helt otroligt.

Nåväl nu sitter jag iaf i StråkanCity vilket känns väldigt skönt. Kom fram till att jag måste hit om jag ska få färgat mitt hår och mitt hår måste färgas så det var inte så mycket att fundera på.
När jag kommer in på mitt rum så ligger det en dvd där, Sex and the city the movie, en present från Malin tydligen. Hon har säkert fått den gratis men det nekar hon till. Men det finns garanterat en hake. Det gör det alltid. Jag har bara inte lyckats klura ut den än...

Imorgon ska de bli finfint väder så då är planen att ligga & steka på någon strand någonstans. Vars har jag ingen aning om än, det återstår att se.






Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0