Twilight

Såg den för andra gången i helgen, kom på att jag glömde berätta för er när jag såg den första gången. Hade stora förhoppningar då alla som har sett den verkar ha blivit helt besatta av Edward/Robert Pattinson. Ska tydligen vara den sexigaste människan (eller vampyren?) på jorden ungefär. Men alltså... Seriöst, människan ser ju ut att ha gått in i en vägg eller nåt! Helt intryckt ansikte... Isa tyckte han såg ut som en banan. Visst, han ser okej ut men inte mer.
En som däremot var en riktig läckerbit var ju James! Mums säger jag bara! Varför är det ingen som blir kär i han?! Haha jag är nog ganska knäpp. Tänder tydligen enligt miljoner andra på fel person i filmen.
Ännu ett bevis på att jag faller som en kägla för dessa jäkla bad boys. I just can't help it. Dom har ngn sorts oövervinnlig dragningskraft helt enkelt.



  



Kommentarer
Postat av: Amanda

Synd för dig bara att James är DÖÖÖD! hahaha ^^

2009-06-08 @ 00:44:25
URL: http://www.mandozz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0