Utmanad

...av Jossan så får väl ta o göra det här då:

1. Hur gammal är du om fem år? 24
2. Vem var den sista du träffade? Isafisa
3. Hur lång är du? cirkus 179
4. Vilken var den senaste film du sett? Var nog twilight tror jag...
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Jaha vad kul! Det blir säkert trevligt där :-)" till Julia
7. Vad är dagens planer? Försöka komma mig i säng så snart som möjligt! Måste upp 6 imorgon bitti
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad jag är på för humör och vem de är
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda
10. När såg du senast din mamma? igår
11. Vilken ögonfärg har du? blåa
12. När vaknade du idag? halv 11
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, i ett träd!
14. Vilken är din favoritplats? Hm svårt... Men StråkanCity är gode nice!
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Då är jag rik, antingen advokat eller mäklare, bor i en etagevåning på östermalm i sthlm och en flitig besökare av Stureplan på kvällstid! Självklart ska jag också ha en mysig liten stuga på landet och en dalmatiner ;-)
17. Vad skrämde dig som barn? Monstret under sängen och källarmonstret!
18. Vem fick dig att skratta senast: Kommer inte ihåg men garanterat ngn av de söta granstjejorna ;-)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Haha jo...
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? lite olika men oftast i underkläder
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha ja det har väl hänt...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor
26. Är du social? Mjo ganska
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa, resa & operera mig! 
29. Tycker du om kinamat? Det är helt ok
30. Tycker du om kaffe? Det är det bästa som finns!
31. Vad dricker du till frukost? Oftast inget, ibland vatten eller te
32. Sover du på någon särskild sida? Höger
33. Kan du spela poker? Nix
34. Tycker du om att mysa? Vem gör inte det med rätt person? ;-)
35. Är du en beroendemänniska? Ehh va?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, Erica!
37. Vill du ha barn? Nej, aldrig!
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska & lite spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Hm vet inte
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mig själv! Alltså kläder, skor smycken osv.
42. Äger du dyra smycken? Inte många, dyraste är nog ett armband för runt tusenlappen...
43. Har du någon gång testat narkotika? Nope men jag skulle ju knappast skriva det här om jag gjort det
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vatten
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj vad svårt! Jag känner många roliga människor :-)
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett litet på låret sen jag tog bort en kalaspuff (födelsemärke alltså för er som inte fatta de)
47. Vad har du för ringsignal? Ngn dålig som fanns på telefon när jag fick den
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Haha ja lite...
49. Flirtar du mycket? Ibland ;-)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen profilbild på bloggen :-P
51. Kan du byta olja på bilen? Nja men kan kolla & fylla på olja iaf!
52. Har du fått fortkörningsböter? Inte än!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Det var nog ngn av Marian Keyes eller Dan Brown
54. Läser du dagstidningen? Ibland när jag är hemma hos pappa
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nix, bara en månadstidning
56. Dansar du i bilen? Självklart!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Det var nog rix fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Förfalskade Malins namnteckning.. Hehe
59. När var du i kyrkan senast? Oj kommer inte ens ihåg... Måste ha varit skolavslutningen i 9:an, alltså 3 år sen...
60. Vilka personer utmanar du? Moppen_P, Yohänna & Linnea dräggel drugge!

Kommentarer
Postat av: jossan

gud va du e duktig ;)

2009-06-14 @ 11:15:14
URL: http://josifine.blogg.se/
Postat av: johanna

kändes ut jobbigt att göra den där just nu iaf ;)

2009-06-14 @ 20:51:59
URL: http://yokoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, du bil flirtar ju bara ;)

2009-06-28 @ 01:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0