Basket

Igår så spelade jag & Mimmi lite basket, eller inte spelade men vi tränade på straffar, först till 21. Självklart så vann jag ;-) Har inte spelat basket på 6 år nu och jag har bara tyckt att det varit skönt. Men vet ni vad? Fy faaaaasen vad kul det var! Jag upptäckte hur mycket jag faktiskt saknat basketträningarna och matcherna! Jag skulle vilja börja igen men nu är man ju så dålig så blir väl inte det lättaste att hitta ett lag man kan spela i haha... Gud vad jag ångrar att jag slutade, speciellt eftersom jag slutade av världens sämsta anledning!

Nåväl, igår var som sagt en mycket bra dag, jag gjorde typ inget annat än tränade! Först stalltjänst & ridning fram till lunch sen sov jag några timmar, sen gick vi i gympahallen och skulle träna lite basket osv men det gick ju ehrm, som det gick med det... Någon förstörde så vi gick ut och gick i 1,5 timme istället :-) Sen när vi kom tillbaka glodde vi tv i kanske en timme och efter det var det badminton & basket i nästan 1,5 timme! Med maten gick också superbäst faktiskt.

Idag är det lite sämre.... Frukosten hade kunnat vara nyttigare och framförallt mindre men men... Efter det har det bara gått fint! Ska ut o jogga nu snart också så det blir nog bra det här :-) Måste ta mod till mig & väga mig på söndag - för första gången på typ ett år... Kommer bli hemskt men jag tror chocken kan vara bra för mig & min motivation.


Haha det blev typ bara om bantning i det här inlägget upptäckte jag precis ;-) Men det är ju faktiskt det som mitt liv kretsar kring just nu när det snart är bikinisäsong & allt. Suck.







Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0