Fredag

Jag har helt sjukt mkt träningsvärk, vill bara lägga mig ner i soffan och inte kliva upp på hela dagen. Det skulle vara skönt.

Befinner mig just nu i älvsbyn och hit anlände jag i onsdags eftersom nicklas skulle komma o klippa minnis naglar igår :-) så nu har hon fina hovar igen lill gumman! Sen så tyckte jag att det var väldigt mycket onödigt att åka tillbaka till skolan för o vara med på fredagens lektioner som var idrott (vilket jag ändå inte är med på) och stuga (kan jag lika gärna jobba på med hemma). Har varit otroligt skönt att bara ligga hemma o göra i stort sett ingenting dom senaste 2 dagarna! Var ut och skritta Minni en liten sväng igår och hon var väldigt öm i hovarna nu när hon inte har några skor längre och det tyckte jag var himla skönt för då var hon ju lugn iaf! Ända tills vi var på väg hem och red över ängen vill säga, då blev det nåt litet glädjeskutt/dampryck som jag suttit och väntat på hela ridturen. Hon kunde helt enkelt inte hålla sig, överskottsenergi som hon har. Hon tycker för övrigt att hon har världens tråkigaste matte som bara vill skritta en hel ridtur. Men hon är söt ändå :-)

Nu känner jag att det är dags att äta frukost och då kommer man till problemet att det inte finns någon mat i huset. Nåja, får väl koka mig lite gröt iaf och sen ska jag försöka jobba lite matte. Hade även tänkt att jag skulle hinna rida ut en sväng även idag men jag får se hur det blir med det, känner att matten måste få komma först, är ju snart nationella... Huvva! Det kommer att gå bajs kan jag ju säga redan nu.






Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0