Go to hell

Just så känner jag nu, fan vad irriterad man blir på dom där jävla människorna. Som ni kanske förstår så gick ju husmötet himla bra. Not.

Usch vad många svordomar det blev i en enda mening men jag var tvungen att skriva av mig lite ;-)


Helgen var trevlig, alltid skönt med långhelg! Onsdag tog jag cykeln och trampade till storbäcken och Moa sen orkade jag inte cykla hem så jag nattade där, fick ligga i skarven - hääääärligt! Sen blev man väckt mitt i natten men jag var död så fattade typ ingenting...
Torsdag hände inte mycket alls, "hjälpte" Moa elda lite löv o sånt i stråkan.
Fredag blev det en tripp till haparanda, var på en massa olika ställen, bl.a. ikea men jag shoppade bara loss på 3 ställen - Alko, Systembolaget och Ö&B! Passade mig perfekt... Sommarnatt!
Seeeen åkte vi till Älvsbyn och jag passade på att bil-flirta lite på vägen, himla kul hade jag! Vi är ju då tsm nu liksooooom.
Lördag målade vi huset, jag målade socken och på taket. Eller inte taket men jag satt på taket o målade det som skulle målas där :-) Jag har ju seriöst en tak-fetish, vad är det egentligen med mig och tak?! I love them. Jag älskar kickar och tak ger mig det. I början iaf men det behövs ju mer o mer, är som en drog!
Söndag åkte vi tillbaka till Grans, träffade Mimmi som återkommit från Irland. Jag blev dock besviken när jag insåg att hon inte tagit med sig den snygga guiden hem i resväskan åt mig ;-(
Söndagkväll hade vi himla roligt, mer ska jag nog inte skriva här. Det får ni klura på själva. Fast ni kommer aldrig att räkna ut vad det är vi gjorde :-)

Idag har det inte hänt mkt alls, John haffade mig o tvingade mig att boka in mig med ett utv. samtal med han på torsdag. Och jag som trodde att han glömt bort det, fan också!


Nu ska jag äta lite fil för o återhämta mig lite efter träningen så jag inte tappar allt för mycket muskler nu under hårddieten...







Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0