Måndag

Jag är en latmask som borde vara på skolan nu men som istället sitter hemma och slöar. Ska strax göra mig nå frukost och sen ska jag ut och rida i det fina vädret, helt underbart! Känns som att det är sommar ute :-)

Sen klockan 15.35 ska jag ta bussen och åka till piteå för att se huset igen med isafisa som inte sett det än. Måste ju bara säga att huset var... Perfekt! 50 meter till busshållplatsen och vad är det för linje om inte 1an och 11an som går förbi där? Alltså samma som går till grans/framnäs så vi behöver inte ens byta buss! Lyx. Det är stoooort vardagsrum som vi ska dela av så vi får ett till sovrum, det är fint kök, det är balkong, det är bastu och det finns till och med en bil där som vi får låna och köra med! Dock är den inte påställd så ifall man blir stoppad så är det ju mindre kul...
Sen så är det bara ca 200 meter till närmaste pizzeria, om det är bra eller dåligt i vårat fall ska vi nog inte gå in på ;-)




Igår då, vad hände igår?
Jo, jag gjorde ett försök till att ligga ute o sola. Först på studsmattan men dit kom det bara en massa stora och äckliga skorvar som tyvärr kunde flyga så då tog jag en stol och gick o satte mig på framsidan och skulle sola men där fick jag inte heller vara ifred för nä då ska dom där j*vla getingarna komma och attackera mig! Så jag gav upp. Ligga o sola bland en massa insekter är inte min grej. Så för att ändå få lite färg så tog jag mammas cykel och cyklade runt hela byn. Det var mycket skönt! Sen hem och jäsa ett tag och sen ut o rida en liten sväng på kvällen :-) Minni var inte så duktig den här gången men det är en annan story... Kvällen avslutades iaf i soffan med söndagsparty med filip & fredrik - såklart!

Nu frukost!






Puss

Kommentarer
Postat av: LD

och då hoppas man på en inflyttnings FEST!! ;)

2009-05-18 @ 15:51:09
URL: http://linneadrugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0