Måndag

Idag är det den 4:e maj vilket betyder att det är hög tid för årets första dopp i älven! Självklart så tvingar vi med oss några andra lättlurade idioter som också vill bli förkylda ;-) E & M - känn er träffade.


Lördagkvällen blev inte riktigt som planerat... Åkte till piteå en sväng, först förbi grans o lämna alla grejer, sen in till pite & coop parkeringen där vi lämnade den snygga bilen som inte fick vara med på cruisingen... Sen satte vi oss i en annan bil men vidare kul tyckte vi då inte direkt att det var att bara åka runt så vi for in på max en sväng och där bestämde vi oss för att dra till luleå istället o gå ut på krogen. Men först åkte vi förbi grans så jag fick byta klänning. Sen brummade vi till luleå och jag hade förfest för mig själv i bilen.
Kafelino blev första stoppet där isafisa hade lite problem att ta sig in men det löste sig till slut, tack vare mig såklart. Där var det inte mycket folk men vi dansade & hade kul ändå! Sen for vi till heroes en sväng med B1 & B2. Där var det mindre kul så halv 3 var vi tillbaka på kafelino men då hade allt folk farit så vi tog beslutet att åka till kallkällan och sova.

Finns en del (dock inte många) bilder från lördagkvällen också men ´tyvärr så befinner sig kabeln till min kamera på grans så ni får vänta till imorgon med både dom och bilderna från valborg.



Nu ska jag skynda mig att packa & äta middag och sen stressa iväg till bussen som tar oss till öjebyn. Och där blir de älvbad minsann!






Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0