Onsdag

Idag vaknade jag 08.10 och insåg att jag började på 10min. Ändå låg jag kvar i sängen till 08.15 innan jag orkade stiga upp o klä på mig. Kom iaf bara kanske 2min sent så det var ju bra :-)
Haft körning på morgonen, vi skulle egentligen köra till strandpromenaden men eftersom det var så dåligt väder så tog vi småponnisarna istället och hade lite intervallträning med dom på slingorna. Fort gick det kan jag lova! Dock så hade ju vi Poker och han ville inte riktigt hålla sig till trav så det blev galopp nästan hela tiden... Haha.

Igårkväll gick vi ner till fåren vid 11 på kvällen och satt där o myste med lammen. Jag valde ut min 09063 och döpte henne till Stina. I början var hon helt vild & galen men efter ett tag lugnade hon ner sig och somnade i mitt knä :-) Hon är så söööt! Kanske blir att gå ner dit ikväll också...

Orkar inte skriva nå mer nu, ska på rummet och typ... Ja jag vet inte vad jag ska göra där men nåt iaf! :-)







Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0