Söndag

Sitter här och har precis ätit frukost. Snart så ska vi börja rulla mot piteå, ska och se på huset som det är tänkt att vi ska bo i till hösten.Det blir nog bra. Billigt & centralt, då måste det ju vara bra, eller?

Vet inte om det blir att stanna på grans sen eller om man far hem och tar bussen imorgon. Hade velat hinna rida idag när det är så fint väder så det lutar nog åt att fara till skolan imorgon. Dessutom måste jag ju köpa mat o sånt shit om jag ska till skolan idag, plus att jag får sitta där helt själv fram till klockan 9 ikväll. Inte så kul.


Igår fick Minni smaka på årets första gräs! Släppte lös hon på gräsmattan ett tag medan vi satt ute och hon var så lycklig :-) Studsmattan tyckte hon dock var lite läskig så den vågade hon inte gå nära... Men sen när hon tyckte att hon hade betat klart så gick hon själv tillbaka in i hagen igen utan att jag ens behövde säga åt hon, har jag inte världens duktigaste häst?! ;-)


Planerna för kvällen igår var att ligga i soffan och se eurovision song contest men det hanns helt enkelt inte med, var ute o eldade upp allt gammalt hö istället. Det rykte som bara den, tur det inte blåste! Försökte mig på att ta några coola bilder med kameran men jag hade min på grans och mammas ville inte riktigt samarbeta med mig så det blev inte så lyckat. Får se om jag lägger upp nån här sen iaf :-)


Nu packa och fara!







Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0