Sorry

Datorn bara jävlas med mig så det blir tyvärr inga bilder än här på bloggen. Ska försöka fixa det på nåt sätt men tills vidare så finns dom ju till beskådning på min pixbox.




Torsdag idag och jag har sovmorgon till 14.10, det tackar man inte nej till. Förutom isafisa som är så trög att hon går på en lektion hon inte har. TÖNT säger vi om det.

Jag börjar bli väldigt hungrig nu, vad man då ska göra åt det är ju frågan. Kanske dags för frulle snart? En tallrik med lite fil skulle inte sitta helt fel nu men får se vad som händer & sker så att säga. Jag menar, vem har tid att äta liksom?
Jag måste ju bege mig till falkberget för att inkassera min lön. Eller nåt. Jag vet dock inte om den är godkänd. Vi vill ju ha guldpengar!







Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0