Tisdag?

Jag är helt dagvild & förvirrad idag men jag tror iaf att det är tisdag idag? Vi säger så.
Idag har inte mycket av värde hänt, har haft matte och fick veta att vi ska göra nationella vecka 23 och det är ju alldeles för snart! Måste hinna göra klart sista kapitlet (som jag precis börjat med), göra prov på det och så hinna repetera innan nationella. Hur ska jag hinna?
Nåväl det löser sig väl på nåt sätt.
Nu har jag iaf engelska och sitter här o ska försöka göra klart min artikel om Pierre de Fermat. Hata restuppgifter... Sen är det arbetsliv och då hade jag tänkt ta o göra dom där frågorna om barn & ungdomar som jobbar. Är helt säker på att jag redan gjort dom frågorna men jag hittar dom ingenstans så då är det väl bara att göra om dom då... Om jag hinner måste jag även göra klart om arbetsplatsolycka. Gud alltså vad jag ska vara effektiv idag! Sen efter skolan blir det till att söka jobb & träna på dressyrprogrammet som vi ska rida upp redan imorgon. Nåväl, bäst att sätta igång nu då!








Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0