Valborgs 2009

Vi hade det sjukt kul!

Det blev som sagt partaj på blackis och där var det folk ska jag säga er! 300 var uppskrivna på listan men som mest var det kring 250 där. Bra stämning & bra musik så vi dansade tills fötterna brann upp (och lite till) i mina nya klackar. Var dock synd att folk började droppa av redan vid 2-tiden så efter 3 någon gång bar det av till östermalm på "efterfest". Var väl inte så mycket till efterfest dock eftersom att hälften av folket låg o sov ;-)

Har världens största blåsor under fötterna och kan knappt gå och nu såhär i efterhand kan man tycka att det kanske var lite osmart att ta på sig sina nya 10cm klackar när man ska dansa en hel kväll... Men det var helt klart värt det!


Igår var jag mest trött & bakis. Åkte från luleå vid 3-tiden eller liknande och då blev det först en snabbis förbi öjebyn och packa lite grejer och sen hem till mamma i älvsbyn. Somnade redan vid halv 9 i soffan, vaknade halv 1 och förflyttade mig till sängen där jag sov ända till 13.30. Skönt. Lite frukost på det och man kände sig som en ny människa!


Idag gjorde jag dock misstaget att slå på stereon & sätta på lite partymusik. Jag, som inte ens kan gå normalt, kunde såklart inte hålla mig från att dansa. Music and dancing is my drug. Självklart blev man helt sjukt partysugen igen! Så nu är planerna att bandagera mina stackars fötter lite, fixa till sig och sedan sno mammas bil och dra till piteå där det ikväll är pite cruising för er som inte visste det. Nu vet ni. Ni kan också vara säkra på att jag ska äga dansgolvet även ikväll! Party on, party on!







Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0