Kalix

Blev utgång i kalix igårkväll, nyktert för min del eftersom jag chaffade. Första gången jag går ut där och det var väl så där... Mycket folk o så men alldeles för trångt. Antingen måste fixa större lokal eller inte släppa in så mycket folk, gick inte alls att dansa för dansgolvet var överfullt med en massa små fjortisar som knuffades för att just dom skulle få plats. LÄGG NER ATTITYDEN...
Nu låter det som att allt bara var negativt men så var det faktiskt inte, vi hade riktigt trevligt ändå!





Har funderat på en sak. Hur kommer det sig att folk fortfarande orkar kika in på min blogg hela tiden när jag har blivit så sjukt dålig på att uppdatera? Har typ lika många läsare nu som jag hade när jag uppdaterade varje dag. Eller okej kanske inte riktigt men nästan...
Jag måste börja ta mig tid & ork till att uppdatera bloggen lite oftare i framtiden känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0