Haha!

Igår så fick jag för första gången se bilderna från handdukspartyt. HAHAHA säger jag bara! Sjukt snygga alltså. Inte så många som är facebook-material så att säga men en del kommer nog upp där iaf ;)

För er som vill ha en liten smygtitt så finns det några få bilder upplagda här.



Det om detta som en viss person brukade säga.
Idag har jag inte gjort mycket alls. Eller har inte gjort mycket alls dom senaste dagarna faktiskt. Gått ut med Sötis Poudi som jag har medans tjockisarna är i turkland. Varit o ridit världens finaste Minni (som jag har saknat hon när jag var nere i norrköping!) och hon var fortfarande öm i hovarna, ville inte alls gå på grusvägar så nu blir det att slå på hon skor nästa gång hovslagaren kommer.
På morgonpromenaden idag så var jag & Tanja faktiskt ner till älven och badade lite (eller ja, vadade i alla fall) tror hon tyckte det var ganska skönt faktiskt! Måste ju bli enormt varmt med den pälsen... Nå det gick iaf riktigt bra ända tills nån jävel smällde en smällare en bit bort. Då blev allt superläskigt och lille vovven ville bara hem och gömma sig.


På tal om ingenting så börjar jag bli partysugen igen. Nästan en hel vecka sen sist ju ;) Haha!
Nej egentligen så är jag nog mest sugen på räkor nu när dessa kräftskivor drar igång. Men sånt är dyrt, riktigt dyrt så det får vänta tills lönen kommer!


Jag svamlar ganska mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0