OJ

vad jag verkligen jättemycket borde sova nu! Hjärnan är helt väck.


Nåväl, första skoldagen idag. Känner redan hur irriterad och less jag är på vissa människor. Hur ska jag orka ett helt år till med dom??
Är en massa saker jag är irriterad för men jag har bestämt mig för två saker:
1. Satsa lite seriösare på skolan, inte få en massa rester igen och göra bort alla gamla jag har
2. Inte prata mer med X. Vill inte riskera att råka säga för mycket.

Så ska verkligen försöka fokusera nu det här sista året och sen festa utav bara HELVETE på studentveckan! Bättre sent än aldrig att ta studenten tänkte jag ;) Nej fan alltså studentveckan kommer vara grym, jag är redan taggad! Men jag vet då någon som kommer vara rejält sliten efteråt... Hehe




Shit happens when you party naked!
<------ True story...


Blir alldeles för mycket svammel här nu känner jag - dags att nanna kudde. Sängen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0