Tisdag

Det är redan den 21 december, förstår ni hur fort tiden går?? Som tur är är jag klar med alla julklappar (nästan, den sista ska fixas imorgon) och det känns otroligt skönt! Trodde det skulle bli sjukt jobbigt & svårt som vanligt men det gick faktiskt väldigt smidigt! Handlade klart allt på en dag på stan :) Kan ju inte skriva ut här vad jag köpte eftersom det finns nyfikna ögon som kan klicka sig in och snoka... Men pappa är jag faktiskt 100% säker på att han inte hittar hit eftersom att han har verkligen noll koll på datorer (en gång när någon lämnat på datorn hemma hos han så fick jag guida han via telefonen för att han skulle lyckas stänga av den...) så därför kan jag avslöja att till han köpte jag någon slags glögg från systemet. En väldigt dålig och tråkig julklapp kan man tycka men grejen är den att pappa är extremt svår att köpa present till för han vill inte ha nåt och är bara väldigt otacksam för det han får. Så därför har vi slutat orka lägga ner speciellt mycket tid & pengar på hans julklappar...

Nåväl nu ska jag sluta sitta vid datorn och uggla! Läggan ska städas och jag MÅSTE plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0