Grattis till mig själv

Var så klart tvungen att handla på systemet idag, summan landade på 396:- ! Hemsk jag är...
Men efteråt så fick jag reda på att jag blivit 27.300:- rikare så då kändes det genast bättre!
Plus att man fyller ju faktiskt bara 20 en gång i livet så då måste man ju slå på stort! En annan sak jag blev lycklig av idag var när jag såg att dom börjat sälja xider spring edition på systemet! Första vårtecknet och det känns helt underbart :)






Nu börjar nedräkningen till beach 2010 på allvar! Det firar jag med en tårta på födelsedan för att bygga på bilringarna lite extra. Extra mycket fläsk att steka på stranden i sommar! Det gillar vi på facebook. Nej nu ljög jag, det gör vi inte alls. Jag går ju faktiskt på hårddiet nu inför balen men gav mig själv ledigt när jag fyller år.
Bjuder på en finfin bild av den smarriga tårtan, tagen av Mimmi Granström AKA rosakaffekopp.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0