Tattoo

Glömde jag skriva att det är jag själv som bakat tårtan jag skrev om tidigare? Duktiga jag, haha! En riktig liten bakmaskin är jag. Nå nu såg den väl inte riktigt ut som den skulle men god var den ;)
Här är en bild på hur den SKA se ut:






Hursomhelst, det jag egentligen skulle berätta var ju vad det var för mission som jag & i Mimmi hade på stan häromdagen. Vi hade tänkt gå & spontangadda oss men då hade både no remorse & left hand tattoo här i pite bokningsstopp fram till juni. Ja dom är bra här i pite och då är det lång väntetid... Men jag vill ju ha min tattoo NU när jag äntligen kommit på vad jag vill ha! Så då är frågan; ska jag vänta o boka en tid här där jag vet att dom är bra eller ska jag ringa till luleå och förhoppningsvis få en tid lite fortare där? Någon som vet var man kan få tag i en BRA tatuerare som har tider ganska snabbt?!
Ja vad är det nu för tattoo jag ska göra då tänker ni nu. Men sorry - det är min lilla hemlighet tills jag skaffat den, då kommer jag självklart lägga upp en bild på den här på min otrooooooligt populära blogg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0