Hemlängtan

Saknar alla där hemma. Speciellt nu i helgen när det är marknad o allt och alla kommer hem och festar och har kul. Förra året hade jag sjukt roligt på marknaden, nästan lite för roligt... Lovade mig själv att ha ännu roligare i år. Well that ain't gonna happen.
Istället sitter jag här i världens ände (känns det som) och gör nada. Ingenting! Hade planer på att gå ut o skaka rumpa, se vad norrköpings krogliv har att erbjuda men nejdå det går ju inte för jag är pank. Jag är i världens ände utan pengar. Kan det bli värre?

Nu är jag kanske lite väl negativ, är mest på mina lediga dagar som jag blir lite deppig när det inte finns nånting att göra. Jag trivs trots allt bra på jobbet och imorgon är sista dagen på min introduktion, sen på tisdag så börjar allvaret då jag ska vara där helt själv. Lite nervöst är det allt...
Nåväl, det ska jag nog klara. Behöver ju verkligen pengarna så det måste gå på nåt sätt.

Kommentarer
Postat av: Moen

åh, hade vela ha dig här också :) men nog vet jag du hittar nå roligt att göra där nere!

2010-07-16 @ 14:01:50
URL: http://pahikkaaho.blogg.se/
Postat av: rosakaffekopp

Haha du är BÄST på att fynda ;)! hahaaaaa... Jag har fått lägenhet nu! :D. Rätt nice ändå. Men då dubblar du det roliga nästa marknad!

2010-07-19 @ 21:24:00
URL: http://rosakaffekopp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0