Hjälp

Paniiiiiiik. Jag är typ livrädd för att åka iväg helt själv till norrköping. Hur ska jag hitta i en stad med 120.000 invånare? Jag går ju typ vilse i luleå. Hur lär jag känna nån när jag är helt o hållet by myself? Är ju en sak om man går typ skola eller nåt, då lär man ju känna folk där.
Jag kommer ha sjukt tråkigt och inte ha nånting att göra. Funderar på om man skulle gå ut o dansa på krogen nån helg men kommer jag verkligen att våga gå hem sen på natten då? Är man ensam tjej i en främmande stad så är ma faktiskt ganska utsatt. Men sen när blev jag så här nojjig? Förut har jag aldrig varit rädd för att gå omkring ensam mitt i natten. Ojojoj jag behöver verkligen en spruta lugnande eller nåt! Usch vad jag stressar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0