Pussy no more

Nu ska jag sluta fega och ojja mig om min lilla resa. Jag SKA göra det här och det kommer att gå BRA. Det blir en nyttig erfarenhet och är ju alltid bra att fylla på sitt cv. Plus att jag förhoppningsvis kommer att shoppa en massa också! Det ska bli roligt och lärorikt att komma till en ny stad och lära sig mer om den. Dessutom har jag hört att det ska finnas sjukt fina parker i norrköping också!
Så nu ska jag åka iväg själv, skaffa nya erfarenheter & meriter, shoppa och ha kul!
Norrköping - here I come!







Det här blir nog för övrigt sista inlägget jag skriver innan jag åker om jag inte hinner förbi biblioteket och sitta där en stund på måndag. Well we'll see.
Vet inte om det kommer finnas ngn dator där jag ska bo i norrköping men nåt internetcafé eller ett bibliotek där man kan låna en dator måste det väl ändå finnas? Jag ska nog hitta nåt sätt att hålla er up to date! :)
Hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0