Fullt upp!

Vi fixar & trixar, lockar & tuperar, sprayar & sprayar lite till, sminkar & sprayar ännu mer. Vi har det vi gör här med balfrisyrer & sminkningar! Nu är det dock en liten paus för mig medan värmepapiljotterna sitter i. Har även hunnit med att slänga i mig lite lunch, det trodde jag inte vi skulle hinna. Bolaget har även hunnit ha mig som kund idag, köpte mig en flaska vin just in case att det blir luleå och klubb extas ikväll :)
Men får se hur de blir med det, har ju ingen sovplats och det känns förjävla tråkigt att vara nykter och sjukt tungt att köra hem till ökx själv sen. Men jag vet ju att det kommer bli grymt bra där så... Fan jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0