Midsommar

Kände att det kanske var på tiden att jag skriver ett litet inlägg.
Var en helt ok kväll igår, var först i nybyn och hade de mysigt sen vidare in mot bränna och brännaberget. Var sådär med folk där uppe, för stort område för lilla överkalix. Men trevligt ändå, träffade många kända ansikten. Det stängde dock redan klockan 1 så då försökte vi leta upp en kul efterfest. Det gick sådär. Linnea hann somna på golvet men jag & moen vandrade till pox men det var ingen kul efterfest, en del folk men ändå inge bra. Ingen musik och ingen partystämning. Sen blev de slaggis och Popo kom dit.
Då styrde Moa upp skjuts till storbäcken (!) så jag åkte med henne dit och nattade i hebret.
När vi kommit hem dit hade jag hunnit börja bli sjukt bakis och min mage protesterade. Jag tog en samarin, åt en banan och drack massa vatten i hopp om att börja må lite bättre men icket. Efter att ha försökt sova ganska länge så fick jag till slut kasta mig upp ur sängen och springa ut och spy från "balkongen". Hann inte hejda mig för de bara vällde upp och alldeles försent upptäckte jag att det var en veranda nedanför.... Oooopsi sorry Moen! När jag såg de så kastade jag mig mot de andra räcket och spydde typ 10.000 liter till på marken. Har nog aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Var tvungen ut flera gånger under natten men så fort man kommer in igen och lägger sig i sängen så börjar det vända sig i magen igen. Huvva!
Nåväl, idag mår jag prima! Eller ja nästan iaf. Lite trött och aningens skallebank men efter pappas köttgryta till middag så kändes det bättre ;)
Och ikväll blir det NYKTERT för min del. Och ingen kan lura mig till nåt annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0