Dö?

Det är väl typ det jag känner för att göra nu.
Vaknade strax före 12 i morse av att en jävla orkester med trumpeter och allt helvete går förbi utanför mitt fönster och lever om. Första maj tåget kallas det tydligen för. Hästar hade dom också med i tåget eller också var det bara i min döda hjärna jag hörde klapprandet av hovar mot asfalten. Nackdelen med att bo inne i stan!
Bakis som jag var så ville jag typ trycka in en jävla kudde i trumpethelvetet men istället så väntade jag snällt tills dom gått förb, somnade om och sov till halv 7 på kvällen. Japp ni läste rätt, 18.28 visade klockan när jag kollade på den när jag vaknade. Måste ju bara säga att jag är helt jävla otrolig. Vad dygnsrytm är har jag nog ingen jävla aning om verkar det som.

Nåväl ikväll ska jag ta det väldigt lugnt! Tyvärr så är det ju cruising här i pitetown tonight så det lär väl levas om en hel del utanför mitt fönster hela kvällen & natten. Men det blir nog bra ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0