I knoooooooooow!

Jag är helt sämst på att uppdatera här men ärligt - vem tusan vill sitta framför en dator när det är så underbart varmt & soligt ute??

Gräset är grönt och det är gröna löv i träden och jag känner hur livet plötsligt känns så mycket enklare!



Igår var jag ute och red en långtur i skogen med sötis Minni, tror vi var ute ca 1,5-2 timmar? Var och upptäckte nya ridvägar nu när det är upptinat i skogen och guuuuuuud så mycket fina ridvägar det finns där hon står nu! Hur mycket som helst. Och så kan man rida till en liten sjö där det går att stanna och fika och bada :) Det ska jag defenitivt göra inom en snart framtid! Måste bara dra med mig någon för det är ju inget kul att göra det själv...
Träffade en nästan naken gubbe också när jag var ute men det är en annan story, haha ;)



Nä nu ska jag plugga till provet jag har idag!








Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0