Jag förstår inte problemet?

Ja ni vet ju säkert allihopa att det fortfarande är inställda flyg pga av det där jäkla askmolnet som island skickade. Bland annat paris flygplats verkar öppna & stänga lite hipp som happ, ja ni som hänger med vet ju att lilla bloggerskan Kenza var ju sååååååå orolig att hon inte skulle ta sig hem från paris. Men jag skulle då fan inte klaga om jag blev fast där, finns ju ställen som är värre att vara fast på liksom... Typ som Sibirien eller Afghanistan. Nåväl, till saken!
Jag har ju liksom lösningen på all denna askproblematik, förstår inte att ingen annan kommit på det? Jag har hursomhelst mailat alla flygplatser om min idé och jag har inte fått nåt svar än men kan inte tänka mig annat än att min plan inom den närmsta tiden kommer sättas i bruk.
Jag förstår att ni nu är helt otroooooligt nyfikna på vad det är för briljant idé jag kommit på. Och jag tänkte att det bästa nog är om jag demonstrerar det hela med en bild:




Helt sjukt smart eller hur?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0