Snooooor

Mera snooooor åt folket typ! Sitter här i datasalen och har slutat för dagen för över 3 timmar sen men har inte orkat ta mig hem ännu. För jag har så jäkla myckt som jag måste göra hemma som jag inte orkar. Så då stannar jag kvar på skolan istället! Och snorar och nyser och hostar upp snorslembollar. Dom andra som sitter här inne älskar mig nog!
Ja hursomhelst så tycker jag att det är en väldigt bra ursäkt för att inte ha uppdaterat bloggen på ett tag! Jag har varit sjuk. Dödssjuk. Ja nästan iaf, sängliggande har jag då iaf varit.


I helgen blev det då party både fredag & lördag, som vanligt. Eller det känns då iaf som att jag är ute o partajar typ varje helg?! Börjar bli less, jag vill bara ligga hemma o ta de lugnt men nejdå alla jävlar ska dra med mig ut på galej, inte får jag stanna hemma inte. Nåja nu klagar jag kanske lite väl mycket men jag vill bara ha en lugn & vit helg nu!!! Har fan inte råd att festa.




Nej nu ska jag hem o baka för ni vet väl att det är negerbollens dag idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0