Sovmorgon var det ja...

Hur kommer det sig då att jag steg upp 7 imorse? JO jag somnade i soffan så jag missade bussen till pitetown igårkväll så då tänkte jag ta 8-bussen på morgonen istället men då visade de sig att far & bror skulle till pitetown och hämta en moppe så jag åker bil dit istället :) Börjar fara vid 11 är planen så är väl framme där runt 1-2 tiden. Då blir det systembolaget innan det stänger!! Ikväll blir det nog att dricka SPRIT för det var länge sen sist! Och det är ju min personliga favorit + att jag ännu inte köpt mig en 7:a sen jag fyllde 20 ;) Ikväll blire fullt ös medvetslös! Kanske satsar på fyllecell? Haha nej nu skojar jag med er, lilla skötsamma jag hamnar inte i fyllecell vet ni ju! Hur galet det än blir, Popolainen tycker om mig för mycket för att bura in mig :)


Nu ska jag sluta svamla och börja fixa mig i ordning till kvällen istället! :D







Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0