Min nya kärlek

Är alltså en jacka för er som inte visste det. Roligare än så var det inte!
Nå har hunnit hända en del sen sist jag skrev här, händer ju inte så ofta nuförtiden. Skolan fortsätter bråka med mig så nu skiter jag i grans och börjar på komvux istället. Känns jävligt tråkigt eftersom jag hade velat bli klar med gymnasiet nu och jag trivdes faktiskt rätt bra på grans. Men men inte mycket att göra åt. Förutom att anmäla en, kanske båda två för tjänstefel och en tredje för sekretessbrott eller nåt. Jävlas ni med mig så jävlas jag tillbaka, så enkelt är det!

Har faktiskt, tro det eller ej, tagit mig till överkalix i helgen nu när de är fars dag o allt. Sliten som fan är jag, höll visst på att drunkna när jag badade i galentunnan igår. Det är så lätt att råka fylla lite för mycket vatten i baljan!
Vad mer har hänt? Jo jag har varit iväg på en minisemester, det ni! Först åkte jag till norrköping och stannade där ett par dagar, hälsade på trevligt folk och hade allmänt roligt innan jag drog vidare till sthlm o hälsade på bror & signe och deras lille knodd Noah. Noah tyckte jag var ganska läskig, speciellt i början men efter ett tag fick jag vara med och leka med bilar och rita i målarblocket! Undrar om han kommer ihåg mig sen sist jag var där? Är ju ändå ett par månader sen.
Hursomhelst så var det väldigt skönt att komma bort ett tag, det behövde jag! Efter allt som hänt & händer just nu.
Är så mycket som snurrar som jag inte får nån ordning på. Vet inte hur jag ska göra med nånting! Vill bara ha nån som kommer o strukturerar upp mitt liv, tar tag i allt jobbigt som måste göras och fattar alla svåra beslut som jag inte klarar av att fatta själv. Det är för svårt, det är för otänkbart och ändå måste det göras.
Allt är bara knas.


Funderar på att flytta från piteå. Känns inte som att jag har nånting kvar här nu när jag inte längre får gå på grans. Är bara en massa skit här som jag inte behöver just nu. Men samtidigt så har jag ju nästan alla mina vänner i piteå nu. Var ska jag flytta om jag inte ska bo kvar här? Överkalix finns inte ens på kartan, hellre tar jag livet av mig än flyttar tillbaka dit. Men jag vill ju inte flytta till nåt helt random ställe heller där jag inte känner någon! Knas knas knas... allt är upp och ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0