Överkalix

Jävla skit håla egentligen. Jag har aldrig längtat tillbaka hit. Men nu är jag här iaf. Ska ju på begravning imorgon. Fast inte din begravning, den är inte förrän nästa vecka. Men jag kommer nog ändå att tänka på dig, svårt att låta bli. Du bara ploppar upp i min hjärna hela tiden, tränger dig på utan att jag gett dig tillåtelse. Men imorgon är inte din dag, imorgon ska jag försöka fokusera på varför jag är där. Moa, om du läser det här så ska du veta att jag tänker på dig. Mycket. Även om allt är som det är och jag har mycket annat på hjärnan just nu så jag tänker jag ofta på dig. Hoppas du känner det ♥
Jag har faktiskt lyckats rycka upp mig lite idag, faktiskt orkat spela lite teater och låtsats vara glad och uppåt. Men att vara "normal" går inte. Jag måste vara glad, kan inte vara bara allvarlig och seriös. Det funkar inte. Men jag är nöjd & förvånad över hur bra lyckats idag. Men det tog dock ordentligt på krafterna, är helt slut nu... Vill bara dö och sova i flera dagar nu, stanna kvar i sängen en vecka eller så. Måste dock ta mig upp så jag hinner fräscha upp mig lite före begravningen imorgon iaf. Vet inte hur jag ska orka duscha, välja kläder & sminka mig! Men på nåt sätt måste det väl gå antar jag. För jag har varken bytt kläder eller duschat på över en vecka nu. Väldigt mysigt. Men så är det just nu, jag har verkligen inte orkat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0