rubrik

Vet egentligen inte vad jag ska skriva. Tänkte ha R.I.P. som rubrik men de skulle bara kännas fel. För jag tror inte på det. Det har inte hänt, du är inte alls död. Det går inte. Logiskt så vet jag ju att du är död. Men jag tror det ändå inte. Jag tror det inte förrän jag sett din kropp och det kommer jag inte göra. Jag... vet inte vad jag ska skriva.

FAN jag saknar dig. Vi skulle ju leva tillsammans... Var är du nånstans? Snälla kom tillbaka, lämna mig inte här... Jag vill inte vara kvar här utan dig! Det spelar ingen roll vad som har hänt, jag älskar dig och det kommer jag alltid göra. Lämna mig inte här, snälla kom och hämta mig. Sluta låtsas att du är död för det är inte sant. Hörde du, JAG VET ATT DET INTE ÄR SANT!!




Helvete...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0