Tomt

Allt är bara tomt. Har varit hemma nu i en vecka utan att ta mig ur sängen (ja förutom när jag varit full då) så kände att jag kanske borde rycka upp mig. Men det går inte. Du tog med dig min livslust när du försvann... Och det känns som att den aldrig kommer komma tillbaka.
Jag skiter i vad alla andra tycker & tänker, jag hade offrat allt för att få vara med dig, gett upp hela mitt liv. Det spelar ingen roll, bara jag får vara med dig. I n g e n t i n g utom du spelar någon roll.

Jag har fortfarande kvar ringen jag fick av dig. Jag har den alltid på mig. På vänster ringfinger. Som ett litet tecken på att jag tillhör dig. För alltid. Jag kommer aldrig att glömma dig.

Måste bestämma vad jag ska ha på mig på begravningen. Vill ha på mig nånting som du tyckte om men jag vet inte vad du tyckte om. Du sa ju aldrig det... Fan har inga fina svarta kläder. Måste köpa nåt nytt. Vill vara snygg. Vet inte varför, vet bara att det är viktigt.


Jag hade slutat röka. Har knappt rökt nånting alls på över en vecka. Nu orkar jag inte mer, vad spelar det för roll liksom? Vad spelar det för roll om jag får lungcancer när jag är 50? Jag vill ändå inte leva utan dig. Nej jag hade inte tänkt ta livet av mig, det är inte min stil. Jag gör inte sånt bara. Ingen aning om varför egentligen. Vet bara att det är nåt jag aldrig kommer göra. Men röka ska jag. Nu. Fuck it, jag bryr mig inte. Ut och röka nu! Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0