Halmstad <3

Halmstad måste ju på riktigt vara Sveriges finaste stad? Åkte dit och skulle äta efter att vi varit på Gekås i Ullared (boooooring) och vi hittade ett supermysigt litet ställe med uteservering i solen. Beställde en kycklingsallad och ett glas rosé och båda var utmärkta! Årets första glas vin på en uteservering blev det för min del :)
Var så sjukt underbart skönt, satt i t-shirt och solglajjor och stekte gärnet.

Stekte gjorde även jag & isafisa medans Malin, Ove & Benjamin var inne på Gekås i 2 timmar. Vi pallade nämligen bara 30min därinne innan vi gav upp - var ju kundvagnar o folk som trängdes överallt! Dessutom kändes det väldigt sunkigt därinne och majoriteten av människorna där går under kategorin White Trash...

Då är det härligare att sitta ute i solen med en cancerpinne och få lite färg i blekfejjan.


Även om jag har hemlängtan som tusan och saknar att bara vara HEMMA så vill jag samtidigt inte åka härifrån! Att åka från 20+ grader, påskliljor, grönt gräs & knoppar i träden till 5+ grader och en jävla massa SNÖ känns inte alltför lockande... Varför är inte mitt "hem" i typ Halmstad? Tror fan det blir en flytt söderut inom en inte alltför avlägsen framtid! Bra plan. Någon som vill flytta med mig? :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Här finns inte massa snö. Den är typ borta :D

2011-04-20 @ 15:30:08
URL: http://www.mandozz.se
Postat av: Teresa

Ja de tyckte jag verkligen om. men efter att ha sett barnet på ultraljud såg vi en sak som fick oss att tro på en liten kille ;P men vi är ju int säkra, kan ju ha vart något annat men blir det en kille blir det kanske en John Lukas Bergdal med Lukas som tilltalsnamn :) fast man hinner säkert ändra sej

2011-05-03 @ 09:23:36
URL: http://meica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0