Fattig

Beställde studentlitteratur för 900:- förra veckan och nu har jag precis lagt en ny beställning på nästan 1000:- på massa skolböcker från adlibris. Jag kände mig himla duktig när jag betalade extra för miljöfrakt och dessutom skänkte bort lite pengar till SOS barnbyar när jag ändå var i farten. Sen så skänker jag ju faktiskt 50:- i månaden till IM också! När man är så generös trots att man är fattig student så känns det extra bra när man får ett brev från csn som säger att dom "tills vidare stoppat utbetalningen eftersom vi inte fått någon uppgift från din skola om att du har börjat studera". Vad fan har dom för jävla probleeeem?! Måste gå och prata med syon imorgon.

Men nu blir det lite plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0