Nasty knarkarkvart

Yes precis så ser det ut i min lägenhet atm. Har inte städat på gud vet hur länge och diskberget håller sig inte i köket längre utan har spridit sig till både sovrummet & vardagsrummet. Dammtussarna har blivit så stora att de ser skräckinjagande ut. Jag känner mig rädd. Så nu är det dags att gå till motattack. Med dammsugaren i ett fast grepp tänker jag förinta dammråttorna från helvetet. Och med hjälp av ett par diskhandskar och en massa massa diskmedel ska nog diskberget också jämnas med marken.
Efter att mitt mission är completed så kan jag åter ta emot besök i mitt lilla hem. Ida tänkte våldgästa mig ikväll så ifall det är någon annan som är sugen på kaffe är det bara titta förbi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0