Smartdag

Det gick ju jättebra det där med att börja blogga oftare. Fail.

Idag har jag för övrigt en sån där smart-dag då jag har gett mig på att försöka tänka. Sjukt bra har det gått. Många kloka visdomsord från Blondie idag!

Det är faktiskt så att det är så himla klokt att jag tänker hålla det mesta för mig själv. Men eftersom att jag är så enormt snäll så ska ni få er ett smakprov på vad jag kommit fram till idag;


* Jag behöver fler hobbies utöver min alkoholism
* Det roligaste som finns måste vara att sitta stupfull i en pulka på väg nerför vallsberget i en rasande fart medan man spelar TP och skrålar på Skateboard (L.A. Run) med Magnum Bonum (Ni vet, "ner, ner, ner, nerför backen ner"?)
* När man utövar denna aktivitet ska man såklart vara horklädd
* Jag måste köpa ett TP
* Jag måste skaffa en pulka

Lägg märke till att jag ska köpa ett TP och skaffa en pulka. Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ameh, flytta till stockholm så kan vi åka pulka och spela TP dagarna långa!

2011-03-10 @ 20:55:19
URL: http://irukandji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0