Någon som vill ha en soffa eller två?

Sitter här hemma och mumsar yoghurt & müsli och känner mig stolt över dagens shopping.
Idag har jag nämligen inhandlat mig en ny hörnsoffa och den är RÖD. Yes ni läste rätt, väldigt röd till och med. Den blir levererad hem till mig på måndagmorgon så före dess måste jag ha gjort mig av med mina två soffor som för tillfället står i vardagsrummet. Så ifall det är någon som känner att dom vill ha en soffa så är det bara höra av sig! Den ena är en 3-sits ljusbrun (tan kanske färgen heter?) skinnsoffa och det andra är en beige 3-sits tygsoffa.

Nu ska jag vandra till lille Deli som var så snäll och handla åt mig igår därför får han ett omnämnande i min otroligt populära blogg!
Sen ska jag hem och träna på föredraget jag ska hålla imorgon (isafisa får leka publik) och seeeeeeeeen ska jag väl kanske orka laga mig nån middag innan jag går och lägger mig också. Fast känner jag mig själv rätt så kommer jag inte orka det. Är det inte sjukt jobbigt att laga mat? Massa jobbig disk blir det också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0