Söndag

Trött som ett får efter kvällen igår men det var det värt! Det var trevligt och snubben på systemet behövde inte oroa sig, jag drack inte upp alla fyra vinflaskor själv - bara tre av dom. Men Deli skulle ändå ringa han och boka in en tid så jag fick prata. Snällt att dom erbjuder stödsamtal på systembolaget. HAHA

Planen var att vi skulle fara och åka pulka på vallsberget ikväll men det vet de tusan om jag orkar det... Har ju snöat så sjukt mycket dessutom! Kan det inte räcka med snö snart?! Går ju inge fort i backen med all nysnö.

Har iaf varit o stuckit i motorvärmaren i bilen så ikväll blir det att åka och handla. Ganska välbehövligt tror jag. På tisdag blir det dessutom en tur till reprisen för jag måste köpa taklampor till vardagsrummet, hallen & sovrummet! Plus en massa andra saker jag behöver.

Ögonlocken är tunga som bly så nu orkar jag inte skriva mer här! Blir nog en tidig kväll, min nya soffa kommer ju klockan 7 imorgon bitti :)
Hade jag haft en kamera så hade ni fått se den för den är så sjukt fulsnygg så det finns inte! Men ni får helt enkelt komma och hälsa på och se den med egna ögon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0