Det är faktiskt sant!

Det är många som inte kommer att tro på det här nu men så här är det iaf. Jag ska gå med i KÖREN! Jag ska alltså gå till en KYRKA en gång i veckan och spendera två timmar med att SJUNGA! Sug på den ni! Det kommer bli awesome. Hehe jag är nog ganska mycket neeerd när jag tänker efter :D
Men jag skiter i vad folk tycker, jag gör det här för att det är kul! Eller jag hoppas att det ska vara det iaf, har inte varit på första gången ännu. Men ska dit o prova imorgon iaf. Efter det så ska jag bestämma mig för om jag vill fortsätta eller inte. So excited!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kuuuul! Vilken kör ska du vara med i? :)

2011-10-28 @ 09:20:56
URL: http://www.mandozz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0