Fail.

I torsdags då. Vi skulle gå med i kören. Såhär gick det till:
STREEEEEESSA dit för isafisa är seeg (nej inte jag den här gången!) så vi flåsar som några cp:n när vi är framme. Vi tyckte det var lite konstigt att det bara var en bil där när vi kom dit men vi var ju trots allt 10-15 min tidiga så vi tog en cigg och satte oss ute och väntade. När vi hade rökt klart bestämde vi oss för att gå in. Och möts av en lapp på dörren där det står att körledaren är sjuk så kvällens träning är inställd. Och nästa vecka skulle det inte heller vara nånting eftersom det var "höstlov". Eh det är väl ändå vuxna människor som är med i kören och dom har väl knappast höstlov?!
Nå vi får snällt vänta till nästa vecka på torsdag innan vi gör ett nytt försök att ge folk hörselskador med våra vackra sångröster.

Det om detta. Nu ska jag istället berätta lite om halloween. Det hände egentligen inget speciellt, vi hade jävligt skoj på förfesten, en blev för full och fick åka hem, sen for vi på stat och efter det på challenge och efter det for jag och oscar en sväng till på stat! Sen blev det fyllemat och hem och sova. Gudomligt skönt kan jag lova! Och inte fasen orkade jag tvätta bort sminket heller, det blev utsmetat på kuddarna under natten istället. MYS! Har inte orkat byta sängkläder sen dess heller - ÄNNU MER MYYS! Hehe
Jag var förresten utklädd till lieman om någon ville veta. Nu vet ni det även om ni inte ville höhö! Isafisa var pirat. Jocke michael jackson. Och... sen kommer jag inte ihåg, kvällen var lite dimmig så att säga. Men JO! Juste, Simon var teletubbie. Bästa utklädnaden helt klart! Nu orkar jag inte skriva mer.
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0