Livet

Jag är så bra. Helt awesome. Jag ska tamigfan klara det här och må bra snart! Det kommer ta tid men jag vet att kommer att komma dit.
Jag har slutat helt med alla sömntabletter och den ena antideppen. Den andra antideppen har jag halverat dosen på. Ångestdämpande tar jag väldigt sällan. Och jag har DESSUTOM slutat röka! Inte ett enda bloss sen i lördags. Och ändå mår jag hyffsat bra idag. Har orkat få bort halva diskberget och dessutom lagat middag, spagetti och köttfärssås. Det går bra nu.
Sen att jag har Sally varje vardag 7-16 gör ju att jag tar mig ut på promenader varje dag också. Sen så är nog själva hundsällskapet i sig också väldigt bra tror jag. Eller jag vet. Jag ska bli en såndär tråkig renlevnadsmänniska!
.
Blir hundvakt över helgen också, Sallys mattes arbetskollega (ryktet sprider sig fort haha) skulle nämligen åka bort och ville ha någon som tog hand om deras ögonsten fredag till söndagkväll. Nån slags terrier var det, kan ju bli spännande! Haha
.
Kom på nu att jag har nog inte ens hunnit berätta för er vem Sally är? På tok för länge sen jag orkat knåpa ihop ett litet inlägg här! Nå, hon är iaf en liten dobermanntjej som jag börjat vara dagmatte åt. Trevlig och försiktig dam men OJ vad tjurig... Men vad vore livet utan utmaningar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0