god morgon folket!

Somnade om efter att sally kom i morse o sov till strax före 8. Sen har jag inte orkat stiga upp på riktigt utan har legat o mojsat i sängen sen dess, ringt lite samtal jag skulle ringa på morgonen o så. Och här ligger jag än! Haha. Eller ja sitter just nu. Med en kopp kaffe (oh heaven!) och läser lite bloggar. Grymt skön morgon måste jag säga!
Tindris har kommit in o pussat lite på mig o sagt god morgon men sally ligger o sover fortfarande. Ibland knorrar hon till o byter ställning. Så sött! Haha
 

Nu ska jag snart samla lite energi för att orka ta mig ut på morgonprommis med dogsen och sen göra min vanliga frukostsmoothie - yum!

Seeen så kommer amanda hit så de blir nog en dag fullspäckad med aktiviteter, har en hel del spännande inplanerat!

Men mer om det senare, nu ska jag börja röra på mig. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0