Mina systrar är mindre än tre!

Systerkvällen var rolig, trevlig o allt det där ni vet. Vi gled runt från öltält till öltält och efter att ha besökt nästan alla så kom vi fram till att valhall var bäst. Klubbtältet hade en medelålder på MAX 18 år... Bra musik ville dom inte heller spela.
Ja orkar inte berätta mer än så, vi hade det nice helt enkelt.
 
Dagen efter glassade jag ute på altanen i malins solsäng, den var awesome! Såg ut ungefär såhär:
 
 
Fast utan sånt där fult tak... Där låg jag alltså och solade fläsket och åt färska jordgubbar - lovely en bakisdag!
Sen gick jag & benjamin in till stan och åkte karusell. Star dancer och virvelvinden. Star dancer var roligast tyckte både jag och benjamin! Fast B hade tydligen blundat hela tiden haha... Han är söt!
Efter det drack vi lyxshake på max där Elin stod och stekte burgare, himla flitig var hon vill jag lova! Höhö
Vi tog iaf våra shakes och prommade till floras kulle där dom helt magiskt försvann, jag tror ni kan gissa vart.
Kombinationen bakis+karusellx2+lyxshake var dock inget vidare... Illamåendet var ett faktum. Men jag hade redan en hink i bilen sen förra helgen så att köra hem till pitstan var nemas problemas ändå!
 
Resten av helgen bestod av mera party, dock i p-town :( Men vi hade minsann skoj där också! Leo åt en maaaaassa som han inte fick. Och ja det hände rätt mycket men nu tog orken att blogga slut så...
 
 
 
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0