Sjuklingen

Har varit sjuk i typ, jaa snart fyra veckor nu tror jag minsann? HUR JÄVLA COOLT ÄR DET DÅ?? Inte alls kan jag tala om! Sjukt less på det här alltså så igår ringde jag till vc och fick en tid hos läkaren idag på förmiddagen. Efter att ha stuckit sönder armen på mig så konstaterar dom att nej det är ingen bakterie så pencillin blir det inget av. Bara vänta på att det går över av sig självt...
Fick iaf recept på både mollipect OCH cocillana, nu ska jag väl ändå lyckas bli fri från hostan?? Efedrin på dagen och morfin till natten, kan det bli bättre än så eller? Haha... Jo det kan det faktiskt. Till exempel så hade jag ju kunnat slippa behöva spendera 600:- den här månaden på hostmedicin. När det redan är en extra svår månad ekonomiskt. Plus kostnader för ipren o andra receptfria grejer man behöver när man är förkyld.
 
 
Imorgon ska jag dock trotsa min sjukdom och åka till luleå och kalaset! Det är nämligen systerkväll på schemat och jag kan nog inte ens komma ihåg senast som vi alla tre systrar gjorde något tillsammans så det kan man bara inte missa. Middag och förferre hos malinois och efter det utgång. Jag och isafisa har köpt ingredienser till piggelin & strawberry daiquiri så det blir nog prima ballerina det här ska ni se.
 
 
YUMMIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0