Det här är ju bara helt sjukt!

Jag har fortfarande inte kunnat somna. Vad faan är felet? Nu har jag snart varit vaken i tre jävla dygn!
Har googlat lite på sömnproblem och kommit fram till att jag ska ta en varm dusch innan jag går och lägger mig, öppna fönstret i sovrummet ett tag så det blir svalt, tända ljus med lavenderdoft OCH så har jag laddat ner en app till telefonen med en massa olika ljud som ska vara avslappnande. Typ regn som smattrar mot marken o såna grejer.
.
MEN om det inte hjälper och jag fortfarande inte kan somna ikväll så ger jag fan upp. Då börjar jag fan om med sömntabletterna igen! Så att jag iaf får sova normalt en natt, sen kan jag göra ett nytt försök att sluta med dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0