.

Mjuff. Har egentligen ingenting att säga. Har varit sjuk och legat hemma hela veckan o tyckt synd om mig själv. Har varit sådär döende att jag inte ens orkat ta mig upp för att slå på datorn förrän nu.
.
Och nu sitter jag här o febersvettas. Aldrig kan det få vara lagom, antingen svettas eller fryser man. Fäller en liten tår över hur förjävligt livet är just nu.
.
Har inte orkat tvätta bort sminket från nyår ännu. Orkar inte göra det idag heller. Ska snart gå och lägga mig i sängen igen. Den äckliga, febersvettiga sängen. Och ligga vaken och vrida och vända mig. Kallsvettas. Försöka sova. För sover man så går tiden fortare och då går det fortare tills jag blir frisk.
.
.
Sådär lagomt lägligt så tog ju toapappret slut igår också. Det går åt rätt mycket toapapper när man är snorig vetni. Tur då att bästa Ann var snäll nog att åka och köpa det åt mig.
Sen var Rikard snäll nog att komma förbi med blåbärssoppa åt mig. Tack för det hörrni!
.
.
.
Usch vad jag hatar att vara sjuk alltså. Det känns som att man blir liksom svagare psykiskt och så börjar man tänka massa knastankar och så slutar det med att jag sitter här o lipar igen. Vad fan liksom. Jag orkar inte med att både vara sjuk och tänka deprimerande tankar samtidigt! Låt mig bara bli friiiiiiisk nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0