.

Har sådär härligt skallebank kvällen till ära! Hur underbart är inte det liksom? Tror det kan bero på att jag haft mina tvåveckorslinser i alldeles för många månader nu. Hade behövt ha en glasögondag.
Eller så är det bara det att det är en väldig massa tankar som snurrar runt i skallen just ikväll. Eller en kombination av båda.
.
Hursomhelst så är det dags att uppsöka sängen nu känner jag! Sjukt trött. Men som vanligt så lär jag väl inte kunna somna. Nå, det är värt ett försök iaf.
.
Dessutom så behöver jag få mig lite sömn för har ju tid på sjukan imorgon. Jag har tider där rätt ofta nuförtiden. Men varför tänker jag inte berätta så fuck you liksom ;) Det kan ni ju klura på.
.
.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0