.

Det konstanta sovandet är över. Och har ersatts med "vara-trött-hela-tiden-men-inte-kunna-sova". I natt har jag sovit fyra timmar. Var så trött att jag bara ville grina när jag vaknade klockan 4 imorse. Försökte först somna om i sängen ett par timmar men klockan 7 gav jag upp och tänkte att det kanske går bättre att somna i soffan till nån tråkig film. Så jag slog på datorn och satte igång Love and other drugs. När filmen var slut hade jag fortfarande inte somnat. Och vid halv 10-tiden så kom hjalle och lämnade tindra. Då var jag en dålig dagmatte och gick o lade mig i sängen ett par timmar. Hunden överlevde detta ifall någon undrade.
Jag kunde inte somna då heller.
Och klockan halv 2 var Tindra less på att vänta på mig och sa till bestämt att nu är det minsann dags för en promenad! Sagt och gjort. En hel timme var vi ute. Hon skötte sig ganska bra. Roligt att busa i snön!
.
Nu är hunden hämtad och jag trotsar min trötthet genom att sätta igång och baka. Saffranskaka. Det blir nog möms. Kanske att ida kommer och hjälper mig äta upp den någon dag. Eller sanna. Ingen av dom brukar banga på fika! Jag behöver nog inte oroa mig för det...
.
.
Jaa igår då. Det var pulkåkning på schemat men det visste ni ju redan. Roligt som fan var det! Vi var i backen där bortanför strömbacka. Där vi träffade Micke för första gången  ♥ Det var nog kärlek vid första meningen för oss allihopa, vem kan motstå hans charm?
Det blev lite smått pinsamt också (igår alltså, inte när vi träffade micke, det var en perfekt kväll) av anledningar som jag inte kan skriva ut här... Men kan väl säga så mycket som att om blickar kunde döda så skulle jag inte längre vara i livet! Men det är inget jag bryr mig om. Det där med att vara hatad alltså, att dö skulle jag faktiskt ha lite emot. Tänk vilken skillnad mot för ett år sen! Då hade jag gärna gått o dött. Men nu blev det ju inte så och det var nog med facit i hand lika bra.
.
Jaa jag stör mig som fan på att texten helt plötsligt blev knas efter att jag skrivit hjärtat. Vet inte om det kommer synas när jag publicerar det här. Hoppas inte. Eller äh vad fan. Om det stör mig så kan det lika gärna få störa er också - HAHA SUCK ON THAT ONE BIATCH!
Börjar nog bli lite övertrött känner jag.
Ska hoppa i sängen så fort jag bakat klart och fikat lite! Det är planen iaf, sen är det inte så säkert att den följs till punkt o pricka. Jag är en flexibel människa. Precis som mina leder. Mina leder leder över dina. HÖHÖ
Nej nu måste jag sluta skriva innan jag svammlat bort mig helt. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: MW

Vart ligger hjärtat? :P

2012-01-19 @ 23:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0