Fryyyyyyyyyser

Som en jävla gnu alltså. Har legat i soffan o mojsat ner mig under tre filtar men inte fan hjälpte det! Tror att jag fryser för att jag är trött, man brukar väl frysa då?
Haha JO på tal om det. Gick det att somna nåt i natt eller? NEJ såklart inte. Vet inte varför jag skrattar åt det för det är inte det minsta roligt. Men skrattar gör jag. Helt hysteriskt. Kan helt plötsligt börja skratta högt för mig själv utan vettig anledning. Ja jag håller nog på att bli helt totalt sinnessjukt galen. Man kan bli det av att inte få sova faktiskt, det är en tortyrmetod. På riktigt alltså. Ni kan googla det om ni vill.
.
Alltså shit, det här är ju bara för yrt alltså! Jag bara svammlar på. Fattar inte riktigt själv vad jag skriver.
.
Ska försöka berätta nåt konstruktivt. Vad är konstruktivt egentligen? Äh skit i det nu. Var var jag? JO. Eller nä.
.
Jaha.
.
Öh.
.
JA! Nu kom jag på nåt att berätta. Såhär är det. Jag hade tid på sjukan idag klockan 111 fast jag menar 11 såklart men mitt finger hakade upp sig lite. Ja iaf så orkade jag inte gå dit eftersom jag inte sovit på ja hur länge det nu är. Snart två dygn tror jag. Undra om jag kommer vara vaken så länge att jag börjar få hallucinationer? Det hade varit lite spännande. Fast mest läskigt. Åh nu gled jag iväg igen. Vad var det jag skulle berätta? Ja det var nog inge mer. Eller jag vet inte.
.
Alltså jag är alldeles för yr för att kunna skriva mer just nu. Hoppas på lite sömn i natt så man blir normal.
.
.
.
.
.
.
.....hehe nej det kommer inget mera nu, ni kan sluta scrolla ner!
.
.
.
.HEJDÅ! (okejrå, det kom ett hejdå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0